veterina praha
facebook veterina

Veterinární specializace

veterina KARDIOLOGIE
Pozorujete u Vašeho zvířecího kamaráda únavu, někdy doprovázenou kašlem, dýchavičností, neochotou k pohybu či ospalostí? Takto se nejčastěji projevují problémy kardiovaskulárního aparátu. Potom je čas na návštěvu kardiologa.

Periodontální onemocnění se projevuje destrukcí kostní tkáně a struktur, které drží zub na místě. Toto onemocnění je způsobeno bakteriální infekcí, která se dostává pod dáseň.

Psi a kočky s pokročilým onemocněním často vyžadují operaci dutiny ústní z důvodu extrakce zubů

Jestliže Vaše zvíře kulhá, projevuje příznaky bolesti pohybového aparátu, nebo již bylo diagnostikováno s ortopedickým problémem, rádi Vám pomůže.

S naším digitálním RTG jsme schopni přesně určit kloub nebo kost, která zlobí.

veterina interna

Máme dloouholeté zkušenosti v oblasti interní medicíny a nabízí špičkovou diagnostiku a možnosti terapie. Servis zahrnuje expertízy v mnoha oblastech interní medicíny – např. neurologie, gastroenterologie, dermatologie, endokrinologie, imunitní onemocnění, onkologie, hematologie a infekční onemocnění.

veterina rehablitace

Dornova metoda je šetrná a jemná manuální terapie, jejíž pomocí jsou obratle a klouby navraceny do své původní fyziologické polohy.

Původ vzniku této metody začíná u pana Dietera Dorna, německého majitele pily, který si poškodil páteř při zvedání těžkého břemene. Od jeho bolestí zad mu pomohl sedlák, ke kterému se scházeli lidé s podobnými problémy

veterina mali savci

Tito malí pacienti vyžadují speciální přístup. Jak kvůli svým povahovým rysům, tak kvůli tělesným a funkčním odlišnostem. Z hlediska zacházení je důležité být klidný a na zvířátko nespěchat, ale vyšetření ani příliš neprodlužovat, protože většina drobných savců je více náchylná na stres (ikdyž mezi našimi pacienty je i několik velmi statečných a klidných králíčků a morčátek).